Masz pytania? Zadzwoń do nas: +48 501 833 198 Pn-Pt: 09-17 lub napisz na: sklep@peggybrown.pl
Szybki kontakt
Wyszukiwarka

Warunki dostawy

W sklepie internetowym Peggy Brown obowiązują następujące cenniki wysyłki:

Przesyłka kurierska – 20,00 zł
Paczkomat Inpost 24/7 - 14,99 zł
Odbiór osobisty – 0,00 zł

Dla zamówień powyżej 350,00 zł - WYSYŁKA GRATIS!

Odbiór zamówienia możliwy jest po uprzednim ustaleniu terminu w siedzibie firmy - Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 lok. 11 bud.A (naprzeciwko Lidla).

Na łączny czas oczekiwania na zamówienie (termin spełnienia świadczenia) składa się:
- czas realizacji zamówienia,
- czas dostawy.
Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie i liczony w dniach roboczych. Produkty, które dla Was przygotowujemy są personalizowane (nie są to "gotowce") i dlatego potrzebujemy czasu, aby dopasować je do Waszych potrzeb.
Czas dostawy zależy jest od wybranego przewoźnika.

Przesyłki doręczane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia jest datą orientacyjną. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane i wysłane jak najszybciej.
O wysyłce zamówienia zostaniesz poinformowany mailem.

 

Pamiętaj, aby podczas odbierania paczki sprawdzić wygląd opakowania zewnętrznego. Pudełko nie powinno mieć wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Taśma nie może być przerwana lub przecięta.

Dostawa kurierem
Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki.
Sprawdź zawartość przesyłki - ustal czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.
Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym.
Zachowaj jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

Dostawa Inpost
Jeśli wygląd przesyłki budzi zastrzeżenia, prosimy o przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. Więcej informacji w regulaminie InPost: https://inpost.pl/regulaminy.