Masz pytania? Zadzwoń do nas: +48 501 833 198 Pn-Pt: 09-17 lub napisz na: sklep@peggybrown.pl
Szybki kontakt
Wyszukiwarka

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty Peggy Brown były najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, masz prawo do złożenia reklamacji.

Pobierz formularz reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy po otrzymaniu drogą mailową na adres sklep@peggybrown.pl zgłoszenia (w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu) wraz z uzasadnieniem oraz zdjęciem reklamowanego towaru, na którym będzie widoczna przyczyna reklamacji.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać ponadto:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Następnie reklamowany produkt należy odesłać (na swój koszt) na adres: PEGGY BROWN ul. Łagiewnicka 54/56 lok.11, 91-463 Łódź.

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. W przypadku uznania reklamacji zwracana jest opłata za towar, jak i koszty transportu poniesione przez Kupującego. W sytuacji, gdy otrzymany produkt posiada wady fabryczne wymienimy go lub zwrócimy Państwu jego równowartość. W przypadku, gdyby otrzymany towar nie był tym, który został zamówiony/zakupiony dokonujemy jego wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.